Klacht DHL Express: bezorger doet alsof wij niet thuis waren. notabe pal voor mijn neus

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 404930
Gebruiker
Ben_DeKoning
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren zou er een pakketje bezorgt worden we zien de DHL bezorger stoppen en uitstappen , dus ik loop naar de deurt. terwijl ik in de deuropening staat loopt de bezorger terug naar zijn bus omdat er een auto achter staat te wachten ,ik denk oh hij zet zijn bus even aan de kant nee, bezorger rijd weg komt 2min later terug dus ik weer richting voordeur rijd echter weer weg
5min later op de track en trace side we troffen u niet thuis aan.
dhl gebeld krijg je als antwoord we hebben geen contact met onze bezorgers
gevolg ik moet maar hopen dat mijn pakketje vandaag binnen komt.

gewoon schandalig hoe de bezorgers werken als hij 2 passen meer had gezet had ik pakketje kunnen aannemen

De oplossing

ik wil een excuses van de bezorger daar hij tot 2 keer toe mij aankeek en dan vervolgens toch beweert dat we niet thuis waren

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    De bezorger die u zag had uw pakket niet in zijn wagen. Vandaar dat hierdoor verwarring ontstond, ook bij hem. Mijn excuses hiervoor. Inmiddels is op het depot bekeken wat er verkeerd is gegaan en is dit besproken met de bezorger.

    Uw pakket ligt voor u klaar bij het servicepunt dat u voor de bezorging had gekozen, dus u kunt het afhalen.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ben_DeKoning
Datum
Uiteindelijke oplossing
nee dit is niet acceptabel, de chaufeur had het pakket in zijn handen.dus nu beweren dat hij het pakket niet bijhad is niet correct. ik ben hierdoor gedupeerd dat ik voor niets heb staan wachten. tevens krijg ik via FB messenger en gister telefonisch anddere redenen aangedragen voor dit verhaal. DHL probeert er simpel van af te komen. ik heb mijn pakket nog steeds niet en het enige waar ik tevreden mee kan zijn is een excuses van de bezorger aan de deur
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen