Klacht DHL Express: Bezorger doet zijn werk niet goed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451627
Gebruiker
Ricky111111
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is 3e keer dat ik thuis blijft voor ontvang zending via uw bedrijf, elke keer krijg ook de hetzelfde melding dat u bezorger bij mij gewest en niemand thuis was, wat een belachelijk bedrijf met belachelijke personel in dienst.
Dit is echt belachelijk, als uw bezorger geen zin hebt te werken dan denk ik beter is hij of zij andere werk gaan zoeken.
Ben vandaag weer thuis gebleven en niemand van uw bedrijf bij mijn duur gewest maar krijg ik wel melding:
Onze bezorger stond om 13.32 helaas voor een dichte deur met je pakket 3SBPB0000957043 van Landmark Global (UK) Limited. Het gaat de volgende werkdag naar een DHL ServicePoint in de buurt.
vindt u dit normaal?????

De oplossing

Dat mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd wordt, en ga ook nooit laten mij pakket door zo onprofessioneel bedrijf bezorgd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Wij verwachten uw pakket vandaag nog bij ons buurtpunt te kunnen afleveren, zodat u het kunt afhalen.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricky111111
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste, Jullie maak het fout, jullie medewerker heb geen zin te werk!!!! Ik denk er zijn genoeg mensen dat hetzelfde probleem hebben......... Jullie komen met een makkelijk oplossing, dat ik kan van af vandaag mijn pakket nog bij buurtpunt te afhalen, vind ik dit zo belachelijk van worden..... Als ik jullie was had ik met een beter oplossing gekomen, terwijl is jullie fout geweest en niet mij fout. Dit is niet voor eerste keer maar voor deerde keer. Als dit is jullie richtlijnen, dan heb ik geen worden meer voor.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen