Klacht DHL Express: bezorger even te druk? Dan zeggen we gewoon dat de klant niet thuis was.

# 372031
P. Volkman

Zojuist een mail ontvangen dat de bezorger ons niet thuis heeft aangetroffen.
Dit is pertinente onzin, er zit hier de gehele dag een secretaresse en ik zelf ben al vanaf 12.30uur op de PC aan het werk.
Er is ook geen "gele kaart", Ergo de bezorger is gewoon niet langs geweest.

De desbetreffende bezorger op dit gedrag aanspreken.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat deze zending niet op uw adres is aangeboden. Goed dat u het even bij ons aangeeft. Daar leren we van. U mag er dan ook vanuit gaan dat dit niet meer gebeurt. Anders horen we het graag.

Uw zending is momenteel weer in levering.

Als u nog vragen heeft, dan hoor ik het graag.

Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel
    P. Volkman
    Goedemiddag Lanthe,,

het gaat mij in het geheel niet om het feit dat het pakje gisteren niet is geleverd.

Wat wel heel erg storend is dat er over wordt gelogen.
    Er wordt nota bene per mail aangegeven dat men niemand heeft aangetroffen en dat er een gele kaart in de brievenbus is gedaan, dit terwijl de bezorger gewoon helemaal niet hier geweest is en wij wel degelijk de gehele dag aanwezig.

Je zult er maar speciaal voor thuis gebleven zijn.

Uiteraard kan het voorkomen dat een bezorger het niet redt maar geef dit dan tijdig aan in plaats van de schuld op de ontvanger te schuiven.

P.Volkman
    DHL Express
    Goedemiddag,

Dat begrijp ik helemaal. Het is inderdaad erg vervelend als een verkeerde scan afgegeven wordt door onze bezorger. Sorry daarvoor. Zo'n mailtje wordt dan als automatisch bericht verstuurd. In veel gevallen heeft onze bezorger dan niet door wat voor effect dit kan hebben op onze ontvangers. Daarom pakken wij dat dan ook graag verder op.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?