Klacht DHL Express: Bezorger gaat te snel weg na geen antwoord bij de bel.

Klachtnummer
# 490844
Gebruiker
Andjs010
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger gaat te snel weg als hij geen antwoord krijgt. Waarom wordt er maar 1 keer aangebeld? Als er bij de eerste keer niet wordt gereageerd dan bel je nog een keer! Niet iedereen staat gelijk ready om te openen!

De oplossing

Ik maak dit zo vaak mee, dat de bezorger snel weggaat. Ze geven niet eens de kans voor de bewoner om te reageren. Waarom maak ik dit zo vaak mee, worden dit soort klachten wel besproken, want dat is mijn tip!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag.

    Wat vervelend dat we u hebben gemist op deze manier. Het is echter wel zo dat onze bezorgers vaak een strakke planning hebben waardoor zij niet lang bij een adres kunnen blijven wachten, al weet ik niet over hoe lang we het hier hebben natuurlijk. Vaak bellen we dan 1 √° 2 keer aan. Wanneer er dan niet open wordt gedaan zullen we het dan bij een van de buren proberen of de zending de volgende dag alsnog in levering laten gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Emiel
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen