Klacht DHL Express: Bezorger geeft onjuiste reden van niet bezorgen op.

A.A. Horlings

Pakketten zijn niet bezorgd met als reden dat we niet thuis zouden zijn. Wij waren gewoon thuis. Er is geen DHL bij ons op het erf geweest. Vervolgens kunnen ze bij de "klantenservice" niets anders dan zeggen ik begrijp het en ik kan u klacht noteren. Ik wilde de pakketten zelf wel op gaan halen omdat een vd twee erg belangrijk is. Maar nee ook dat was niet mogelijk. Dit is inmiddels 4 keer gebeurd. Elke keer een klacht ingediend en nooit meer wat van gehoord. Een bevestiging via de mail dat de klacht ook werkelijk is gedaan willen ze ook niet geven.

Een eerlijke uitleg van de bezorger waarom hij heeft gemeend de pakketten onder valse voorwendselen niet te bezorgen. Een excuses van de bezorger. En zorgen dat er iemand bereikbaar is die wel kan helpen als je belt naar de klantenservice.

DHL Express
    Goedemorgen.

Wat vervelend dat uw zending niet geleverd heeft kunnen worden bij u. Mijn excuses als dit onterecht niet is geleverd bij u. Echter is het zo dat wanneer uw klacht is gemeld, wij dit intern oppakken verder. Hier krijgt u geen terugkoppeling of bevestiging van. U kunt ervan uit gaan dat dit dan netjes opgelost wordt in ieder geval.

Mocht u ons overigens via de klantenservice contact willen opnemen kan dit via 0900 222 21 20, of via de gratis chat via https://dhlparcel.nl/nl/consument/support.

Emiel
    Webcare DHL Parcel

A.A. Horlings
Er is niet eens contact met mij opgenomen. Hoe zo klacht is behandeld?? Nog een leugen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?