Klacht DHL Express: Bezorger geeft onjuiste reden van niet bezorgen op.
Details
Klacht
Pakketten zijn niet bezorgd met als reden dat we niet thuis zouden zijn. Wij waren gewoon thuis. Er is geen DHL bij ons op het erf geweest. Vervolgens kunnen ze bij de "klantenservice" niets anders dan zeggen ik begrijp het en ik kan u klacht noteren. Ik wilde de pakketten zelf wel op gaan halen omdat een vd twee erg belangrijk is. Maar nee ook dat was niet mogelijk. Dit is inmiddels 4 keer gebeurd. Elke keer een klacht ingediend en nooit meer wat van gehoord. Een bevestiging via de mail dat de klacht ook werkelijk is gedaan willen ze ook niet geven.Gewenste oplossing
Een eerlijke uitleg van de bezorger waarom hij heeft gemeend de pakketten onder valse voorwendselen niet te bezorgen. Een excuses van de bezorger. En zorgen dat er iemand bereikbaar is die wel kan helpen als je belt naar de klantenservice.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.