Klacht DHL Express: Bezorger geeft onjuiste reden van niet bezorgen op.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486200
Gebruiker
A.A. Horlings
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketten zijn niet bezorgd met als reden dat we niet thuis zouden zijn. Wij waren gewoon thuis. Er is geen DHL bij ons op het erf geweest. Vervolgens kunnen ze bij de "klantenservice" niets anders dan zeggen ik begrijp het en ik kan u klacht noteren. Ik wilde de pakketten zelf wel op gaan halen omdat een vd twee erg belangrijk is. Maar nee ook dat was niet mogelijk. Dit is inmiddels 4 keer gebeurd. Elke keer een klacht ingediend en nooit meer wat van gehoord. Een bevestiging via de mail dat de klacht ook werkelijk is gedaan willen ze ook niet geven.

De oplossing

Een eerlijke uitleg van de bezorger waarom hij heeft gemeend de pakketten onder valse voorwendselen niet te bezorgen. Een excuses van de bezorger. En zorgen dat er iemand bereikbaar is die wel kan helpen als je belt naar de klantenservice.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen.

    Wat vervelend dat uw zending niet geleverd heeft kunnen worden bij u. Mijn excuses als dit onterecht niet is geleverd bij u. Echter is het zo dat wanneer uw klacht is gemeld, wij dit intern oppakken verder. Hier krijgt u geen terugkoppeling of bevestiging van. U kunt ervan uit gaan dat dit dan netjes opgelost wordt in ieder geval.

    Mocht u ons overigens via de klantenservice contact willen opnemen kan dit via 0900 222 21 20, of via de gratis chat via https://dhlparcel.nl/nl/consument/support.

    Met vriendelijke groet,

    Emiel
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.A. Horlings
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet eens contact met mij opgenomen. Hoe zo klacht is behandeld?? Nog een leugen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen