Klacht DHL Express: Bezorger geeft ten onrechte aan dat ik ‘niet thuis’ ben

Klachtnummer
# 653102
Gebruiker
D_vd_P
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger geeft ten onrechte aan dat ik ‘niet thuis’ ben. Daarna contact met de klantenservice over Whatsapp, extreem langzame respons en compleet onbehulpzaam. Duurt 30 minuten om op hetzelfde uit te komen. Nu wordt het pakket over 4 dagen opnieuw bezorgd... We gaan het zien.

Gewenste oplossing

Door mijn pakket normaal afgeleverd te krijgen. En als dat niet zo is, snel opnieuw proberen in plaats van 4 dagen later. Daarnaast is een klantenservice die zo onsympathiek is ook onacceptabel.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen ! Vervelend dat uw levering zo moeizaam verloopt. Excuus hiervoor. Mocht het pakketje niet afgeleverd meer zijn wil ik u aanraden direct contact op te nemen met onze telefonie of livechat zodat we direct met u kunnen meekijken. Nogmaals mijn excuus hiervoor.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen