Opgelost door DHL Express: bezorger geen zin of afspraken met het particuliere ophaalpunt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 393097
Gebruiker
#moevanDHL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger DHL komt niet aan je deur. Maar voert gewoon in dat hij/zij is langs geweest en dat je niet thuis was. Dus mag het weer ophalen bij het ophaalpunt. of de bezorger steeds vroeg thuis wilt zijn of dat de bezorger afspraken heeft met het particuliere ophaalpunt zodat die er meer aan verdient, Geen idee. Maar dit is geen toeval meer.

Dit was niet de eerste keer bij mij en ook bij vrienden is dit voorgekomen. ik woon in Purmerend Noord

De oplossing

uitzoeken of de bezorger en het particuliere ophaalpunt afspraken hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

    Ik zet uw klacht door naar het depot waarvoor deze chauffeur rijdt, zodat hij of zij hierop wordt aangesproken.

    Vandaag wordt uw pakket bij het serviceput geleverd. Zodra het pakket hier is afgegeven, ontvangt u een bericht.

    Ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    #moevanDHL
    Datum
    Bedankt voor het bericht aan het depot. Hopelijk veranderd de werkwijze van de bezorger

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#moevanDHL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorger zou worden aangesproken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?