Klacht DHL Express: Bezorger gemist werkt niet

Klachtnummer
# 172503
Gebruiker
Roger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT DHL heeft pakje aangeboden, maar ik was niet thuis. Briefje in de brievenbus: "Ga naar dhlforyou.nl/gemist en bepaal zelf wanneer je pakket wordt bezorgd."

Na invullen bezorgcode, postcode en huisnummer kun je kiezen wat je wilt doen. Helaas werkt de site niet, want na de bevestiging volgt de melding:

"Helaas levert je invoer geen resultaat op. Controleer de gegevens op juistheid. Geen resultaat? Dan is het niet mogelijk om je wijziging via de website of de klantenservice door te geven."

Site werkt niet en ik zie dat ik niet de enige ben bij wie het niet werkt. Op klacht.nl staan al maanden klachten over deze foutmelding. Heb geprobeerd via mijn computer met Internet explorer en via mijn tablet


De oplossing

Dat de site dhlforyou.nl/gemist GAAT WERKEN !!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Allereerst excuses voor mijn late reactie, door drukte heb ik helaas niet eerder op uw bericht kunnen reageren.

    Het spijt me dat het niet gelukt is om uw leverinstructies door te geven. Het is achteraf lastig te bepalen wat er precies mis is gegaan. Het kan zijn dat het probleem ontstaan is bij een piekmoment op de website. Mijn excuses voor het ongemak dat ontstaan is.

    Vriendelijke groeten,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen