Klacht DHL Express: Bezorger gemist werkt niet
Details
De klacht
KLACHT DHL heeft pakje aangeboden, maar ik was niet thuis. Briefje in de brievenbus: "Ga naar dhlforyou.nl/gemist en bepaal zelf wanneer je pakket wordt bezorgd."Na invullen bezorgcode, postcode en huisnummer kun je kiezen wat je wilt doen. Helaas werkt de site niet, want na de bevestiging volgt de melding:
"Helaas levert je invoer geen resultaat op. Controleer de gegevens op juistheid. Geen resultaat? Dan is het niet mogelijk om je wijziging via de website of de klantenservice door te geven."
Site werkt niet en ik zie dat ik niet de enige ben bij wie het niet werkt. Op klacht.nl staan al maanden klachten over deze foutmelding. Heb geprobeerd via mijn computer met Internet explorer en via mijn tablet
De oplossing
Dat de site dhlforyou.nl/gemist GAAT WERKEN !!!!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.