Klacht DHL Express: Bezorger gespot, maar heeft niet aangebeld. Onaangevinkt bezorgbriefje in brievenbus gedaan. Hetaan.

Klachtnummer
# 492151
Gebruiker
E.A.A. Roovers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger gespot, maar heeft niet aangebeld. Onaangevinkt bezorgbriefje in brievenbus gedaan. Het betreft een medisch urgent onderdeel.

De oplossing

Bezorger aanspreken op inadequaat handelen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat de bezorger niet heeft aangebeld. Dat is uiteraard wel de bedoeling. Heeft u dit al vaker meegemaakt? Het kan natuurlijk een eenmalige fout zijn geweest, maar als het met enige regelmaat gebeurt, zet ik daar graag een klacht over door.
    Zou u ook het zendingsnummer nog willen doorgeven? Dan kijk ik even met u mee.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen