Klacht DHL Express: Bezorger gewoon niet langsgeweest

Channie40

Volgens DHL was ik niet thuis, stonden voor een gesloten deur. Alleen was ik gewoon op het adres ( werkadres ) aanwezig met de deur open. Bedrijfsnaam staat op de pakketjes, dus moet ook duidelijk zijn. Ik heb geen DHL voorbij zien komen, dus gewoon niet geweest!!! Erge is dat ik dat al vaker aan de hand heb gehad. Bezorger had blijkbaar geen zin meer om nog langs te komen. Geen email gekregen, heb het zelf in de track and trace moeten zien. Wordt morgen gelijk bij een DHL servicepunt afgeleverd, maar dat is helemaal aan de andere kant van de plaats waar ik werk. Zijn alleen geopend tijdens mijn werktijden, dus wanneer ga ik het ophalen? Ik kan online ook niet eens een andere afspraak/afhaalplaats invoeren terwijl dit altijd kan. Gebeld met DHL, en volgens hen ligt het aan de afzender. Niet dus, want die heb ik ook gebeld.
Ik laat het altijd op mijn werk bezorgen, omdat ik daar gewoon de hele dag ben, en dan krijg je dit!!! Wordt nu een uitdaging om mijn pakketjes op te kunnen halen, dus DHL bedankt!!!

Ik wil dat de bezorgers gewoon hun werk gaan doen! Dat moet ik ook, dat moet iedereen. Als je het werk niet wilt doen, ga dan wat anders doen.
Dat je gewoon altijd je afspraak/afhaallocatie kan wijzigen online, want nu is het totaal niet logisch waar het wordt afgeleverd. Dat het gewoon een 2e keer weer aangeboden wordt, ook al heeft een bezorger geen zin om dat nog een keer te moeten doen.

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan ten onrechte een 'niet thuis' melding te hebben ontvangen.

Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gegaan is met de levering gisteren. Het ziet eruit alsof de bezorger een scanfout heeft gemaakt, en deze daarna heeft geprobeerd te herstellen.

Er zijn twee gevolgen van deze scanfout, namelijk dat hierdoor het pakket gisteren niet meer geleverd kon worden én dat hierdoor geen wijzigingen doorgevoerd konden worden op de website.

Dit maakt het voor u lastig om dit pakket te ontvangen, mijn excuses hiervoor. Helaas is dit niet zomaar te herstellen dus kan ik hier ook geen verandering inbrengen.

Ik hoop dat u instaat bent op het pakket op te halen bij het serivcepunt.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    Channie40
    Goedemiddag,
    Dan kan de bezorger het toch als nog bezorgen want het adres staat op het pakket. Lukt me niet zo moeilijk!
    Het ene pakket kan ik nu ophalen terwijl het andere pakket nog steeds onderweg is en vandaag ook niet meer bezorgd gaat worden. Volgens jullie chat zijn de 2 pakketten wel aan elkaar gekoppeld dus waarom komt het dan niet samen?
    Ik snap dat het drukker is dan normaal maar ik verwacht wel dat iedereen gewoon zijn werk doet. Nu moet ik gewoon tot na het weekend wachten.
    Dit moet ik ook nog ergens afhalen wat niet eens in de buurt is, waarvoor ik niet heb gekozen en wat ook niet eens meer is aan te passen online!

DHL Express

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat uw het ene pakket inmiddels heeft af kunnen halen van het ServicePoint. Het andere pakket lijkt gelukkig wel juist te zijn bezorgd op het aangegeven adres. Mijn excuses voor al het ongemak dat u heeft ervaren.

Heeft u verdere vragen en/ of opmerkingen? Neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?