Klacht DHL Express: Bezorger gooit pakket in achtertuin omdat ik niet thuis ben.

Guffo

Wat een trieste bezorgers werken hier. Onlangs vond ik al een pakket in mijn voortuin omdat ik niet thuis was. Gisteren heft de bezorger het pakket over de muur bij mijn achtertuin (2.5 meter hoog) gegooid, gewoon in de tuin, niet rekening houdend met breekbaarheid, eventuele regenbuien of mogelijke diefstal. Wat enorm asociaal!

Bezorger aanspreken!

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend om te moeten vernemen dat de chauffeur het pakket onbeheerd heeft achtergelaten. Dit mogen zij naar werkinstructie in geen enkel geval doen. We gaan dit opnemen met de leidinggevende van de chauffeur om dit te bespreken en dan hopen we dat pakketten achterlaten of mee gooien niet meer zal voorkomen.
    Lea
    DHL Parcel Webcare
    Guffo

Beste Lea,

Het lijkt erop dat de leidinggevende van de chauffeur weinig indruk heeft gemaakt op de chauffeur. Op 8 april vinden wij wederom een gehavende doos in onze achtertuin. Onze achtertuin is compleet afgesloten dus de doos is weer over de muur (2.5 meter hoog) heen gegooid! Zelfde handschrift, zelfde chauffeur...
    Ik ben echt heel benieuwd hoe de chauffeur het zelf zou vinden als hij iets besteld heeft en een vreemde gaat zo met zijn spullen om?
    Uiteraard gaan we dit ook weer opnemen met de verzender.
    Vriendelijke groet
    Martijn Weber
    DHL Express
    Goedemorgen,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend om te vernemen dat het zich nogmaals heeft voorgedaan. Ik heb met klem de email doorgezet naar de leidinggevende dat het inmiddels voor de tweede keer is voorgevallen. Natuurlijk is het ook erg verstandig om dit bij de verzender zelf ook te melden.
    Lea
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?