Klacht DHL Express: Bezorger had niet aangebeld.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415235
Gebruiker
Mateusz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij een avond zending kwam de bezorger van DHL langs maar had niet aangebeld. Ik hoorde alleen dat hij een briefje door de deur deed en toen ik de deur open deed reed hij al weg.

Dit was een bestelling die ik die dag erg nodig had en nu moet ik het pakket de volgende dag zelf ophalen.

De oplossing

Vergoeding of de bezorger nu terug laten rijden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    U geeft aan dat u thuis was op het moment dat de bezorger een Niet Thuis melding maakte. Ik zie in ons systeem dat de bezorger op de juiste locatie is geweest, u geeft ook aan dat er een briefje door de bus is gedaan. Wat vervelend dat hij dan niet heeft aangebeld.

    Helaas kan ik niet zorgen dat de bezorger nog langs komt, uw pakket ligt vijf werkdagen op het punt om afgehaald te worden.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mateusz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen