Klacht DHL Express: bezorger heeft geen zin, is incompetent of had geen tijd om af te leveren
Details
Klacht
Bezorger beweert het pakket niet te kunnen afleveren. Wij waren thuis, hebben een verlichtte bel die werkt, een groot naambord met huisnummer en een grote pakketbox. Hoe kan dat? Slechte ogen of geen zin gehad in deze levering? Maar vooral: waarom kan ik DHL niet hierop aanspreken? Jullie chat kan niks voor mij doen en ik ga geen 1 euro betalen om met jullie in contact te komen. Bovendien was het een express zendign die ik zaterdag dringend nodig had. Dan is de eerste bezorgmogelijkheid en mogelijkheid voor contact op maandag mosterd na de maaltijd. Ik heb wel een klacht ingediend bij Amazon. Zij gaan het uitzoeken maar waren het met mij eens dat dit een zeer slechte service van jullie is.Gewenste oplossing
De bezorger aanpakkenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.