Klacht DHL Express: bezorger heeft geen zin, is incompetent of had geen tijd om af te leveren

Klachtnummer
# 631177
Gebruiker
pvweel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger beweert het pakket niet te kunnen afleveren. Wij waren thuis, hebben een verlichtte bel die werkt, een groot naambord met huisnummer en een grote pakketbox. Hoe kan dat? Slechte ogen of geen zin gehad in deze levering? Maar vooral: waarom kan ik DHL niet hierop aanspreken? Jullie chat kan niks voor mij doen en ik ga geen 1 euro betalen om met jullie in contact te komen. Bovendien was het een express zendign die ik zaterdag dringend nodig had. Dan is de eerste bezorgmogelijkheid en mogelijkheid voor contact op maandag mosterd na de maaltijd. Ik heb wel een klacht ingediend bij Amazon. Zij gaan het uitzoeken maar waren het met mij eens dat dit een zeer slechte service van jullie is.

Gewenste oplossing

De bezorger aanpakken

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was. Wat hier precies mis is gegaan is helaas ook voor mij onduidelijk.

    Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 16779855. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

    Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Jim
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen