Klacht DHL Express: bezorger heeft geen zin, is incompetent of had geen tijd om af te leveren

pvweel

Bezorger beweert het pakket niet te kunnen afleveren. Wij waren thuis, hebben een verlichtte bel die werkt, een groot naambord met huisnummer en een grote pakketbox. Hoe kan dat? Slechte ogen of geen zin gehad in deze levering? Maar vooral: waarom kan ik DHL niet hierop aanspreken? Jullie chat kan niks voor mij doen en ik ga geen 1 euro betalen om met jullie in contact te komen. Bovendien was het een express zendign die ik zaterdag dringend nodig had. Dan is de eerste bezorgmogelijkheid en mogelijkheid voor contact op maandag mosterd na de maaltijd. Ik heb wel een klacht ingediend bij Amazon. Zij gaan het uitzoeken maar waren het met mij eens dat dit een zeer slechte service van jullie is.

De bezorger aanpakken

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was. Wat hier precies mis is gegaan is helaas ook voor mij onduidelijk.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 16779855. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?