Klacht DHL Express: Bezorger houdt zich niet aan de gemaakte afspraken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 311272
Gebruiker
Sylwiark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren 3.7 zou er tussen 18 en 21 een pakketje worden bezorgd. Op de site stond er dat die niemand aantrof, terwijl ik al vanaf half 6 netjes zat te wachten en zonder kaartje in de bus. Nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag tussen 18 en 21. Vandaag 4.7 kom ik om half 6 thuis, tref ik een kaartje dat die al is geweest en morgen weer terug komt. Waardeloos. Belangrijk pakketje die ik vandaag nodig had en nu doordat de bezorger zijn baan niet leuk vind, ik in de problemen kom.

De oplossing

Bezorging van pakket

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Nogmaals bedankt voor uw bericht. Inmiddels heb ik uw klacht in behandeling genomen en u tevens een reactie verstuurd via hetzelfde bericht die u heeft verzonden via klacht.nl.


    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groet,

    Nikki
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sylwiark
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is gesloten op klacht.nl, maar niet opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen