Klacht DHL Express: Bezorger is helemaal niet geweest!!!

Paula1965

Melding op dhlparcel.nl van "We hebben je gemist". Er is helemaal geen bezorger aan de deur geweest!! Pakket zou oorspronkelijk in de ochtend worden aangeboden maar ik heb dat zelf veranderd naar de avond aanbieding. Online stond ook zo mooi van uw pakket wordt bezorgd tussen 19.27 - 21.27. Nou mooi niet dus want toen ik om 21.00 op de site keek stond er ineens WE HEBBEN JE GEMIST. Er is HELEMAAL GEEN bezorger geweest, en gezien mijn deurbel op mijn telefoon binnenkomt kan ik hem ook niet missen!! Als de bezorger een pakket niet wil of kan bezorgen dat hij dat dan ook aangeeft en niet de schuld bij de ontvanger legt. Trouwens er lag natuurlijk ook GEEN BRIEFJE in de brievenbus. Er staat nu dat het pakket morgen tussen 11.00 - 15.00 wordt aangeboden. Nou het zal me benieuwen.

Als ze al niet in staat zijn om een pakket te bezorgen dat ze dan ook gewoon aangeven dat ze het te druk hebben of wat de reden dan ook is maar niet de schuld bij de ontvanger leggen als dat niet aan de orde is!!

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?