Opgelost door DHL Express: Bezorger is niet komen opdagen

content Opgelost
DirkvD85

Het pakket is niet geleverd. Ik ben de gehele tijd dat het pakket geleverd zou worden op het bezorgadres (gewoon thuis) geweest. Ik heb ook geen post gekregen. Mijn bel werkt prima. Ondanks dit staat bij de track and trace dat ze me hebben gemist. Oftewel de bezorger is niet langs geweest en heeft alsnog aangegeven dat ik niet thuis was.

Ik heb nu aangegeven het pakket zelf op te halen bij een pick-up point. Ik hoop dat dit gewoon goed gaat. Verder wil ik alleen dat ze weten dat hun bezorgers niet betrouwbaar zijn en onwaarheden aangeven.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket verwacht had, maar dat er toen een onterechte niet-thuis scan afgegeven is. Sorry daarvoor. Ik zie in de scans geen indicatie van wat hier precies fout is gegaan. Mijn vermoeden is dat onze bezorger per abuis bij één van je buren gestaan heeft. We gaan natuurlijk ons best doen om herhaling te voorkomen, en ik zie geen enkele reden waarom dit pakket vandaag niet gewoon bij een servicepunt geleverd wordt. Hou de track & trace in de gaten voor updates.

Dion
    DHL Parcel Webcare

DirkvD85

Ook een klacht indienen over DHL Express?