Opgelost door DHL Express: Bezorger is niet komen opdagen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 427462
Gebruiker
DirkvD85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het pakket is niet geleverd. Ik ben de gehele tijd dat het pakket geleverd zou worden op het bezorgadres (gewoon thuis) geweest. Ik heb ook geen post gekregen. Mijn bel werkt prima. Ondanks dit staat bij de track and trace dat ze me hebben gemist. Oftewel de bezorger is niet langs geweest en heeft alsnog aangegeven dat ik niet thuis was.

De oplossing

Ik heb nu aangegeven het pakket zelf op te halen bij een pick-up point. Ik hoop dat dit gewoon goed gaat. Verder wil ik alleen dat ze weten dat hun bezorgers niet betrouwbaar zijn en onwaarheden aangeven.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket verwacht had, maar dat er toen een onterechte niet-thuis scan afgegeven is. Sorry daarvoor. Ik zie in de scans geen indicatie van wat hier precies fout is gegaan. Mijn vermoeden is dat onze bezorger per abuis bij één van je buren gestaan heeft. We gaan natuurlijk ons best doen om herhaling te voorkomen, en ik zie geen enkele reden waarom dit pakket vandaag niet gewoon bij een servicepunt geleverd wordt. Hou de track & trace in de gaten voor updates.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DirkvD85
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen