Klacht DHL Express: Bezorger komt niet langs, maar wel een mail dat ze voor een dichte deur stonden.

Klachtnummer
# 403136
Gebruiker
Anna89
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger zou al 2 maal aan de deur zijn geweest, maar voor een dichte deur hebben gestaan. Wat heel knap is aangezien ik beide momenten thuis aan het werk was. Nu word het naar een ophaalpunt gebracht. Lekker makkelijk is dat hè?! Ipv je werk doen en pakketjes bezorgen, gewoon alles af flikkeren bij het ophaal punt en zo snel mogelijk maar huis rijden. Ronduit belachelijk. Doe gewoon je werk.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakketje en dat de bezorgers gewoon hun werk doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan geen pakket te hebben ontvangen en dat de bezorger niet is langsgeweest.

    Wat vervelend dat u geen pakket heeft ontvangen. Ik heb de zending erbij gepakt en kan niet verklaren wat hier mis is gegaan. U geeft aan gewoon thuis te zijn geweest. Mijn excuses voor de onterechte 'niet-thuis' melding.
    Na één zo'n soort melding is het echter de standaard, dat het naar een service punt wordt gebracht. Ik kan hier helaas niets aan veranderen. U had nog wel een interventie verzoek kunnen doen via de website, als u het liever op uw adres geleverd had willen hebben. Helaas is het pakket nu al geleverd en het zal hier de komende 7 dagen klaar liggen om opgehaald te worden.

    Laat het vooral weten, als u nog eens onterecht zo'n melding ontvangt. Ik hoop dat de volgende keer probleemloos zal verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen