Klacht DHL Express: Bezorger komt niet opdagen en beweert dat hij wel is langs geweest.

Hanaa

DHL beweert dat ze mijn pakket dinsdagavond tussen 18:00-21:00 heeft bezorgd. Ik was heel de avond thuis. Ik heb niemand gezien. De volgende dag bel ik de verzender die bevestigt dat DHL langs is geweest om ongeveer 19:00 en mij niet thuis heeft aangetroffen. Ik baal ontzettend erg, omdat ik mijn pakket nodig had. Dit is al de tweede keer dat DHL dit doet bij mij. Eerste keer heb ik het door de vingers gezien omdat fouten maken bestaan. Maar dit is blijkbaar geen fout als ik andere consumenten zie. DHL get your act together. Voorlopig ga ik niet bij webshops bestellen die samenwerken met DHL.

De organisatie mag hun dienst uitermate gaan verbeteren. Het is niet normaal dat er geen bezorger te bekennen is maar dat ik later te horen krijg dat hij “wel” is geweest.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?