Klacht DHL Express: Bezorger komt niet opdagen

Klachtnummer
# 306639
Gebruiker
Lea123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste DHL,

Ik heb 2 “wij hebben je gemist” kaarten gekregen in mijn postbus. De laatste kaart was van zaterdag middag daarvan heb ik geprobeerd de bezorgcode in te voeren op de website helaas deed de code het niet meer.

Op zondag 3 juni zijn jullie weer langs geweest en ook een “wij hebben je gemist” kaart om 22:05 probeerde ik de bezorgcode in te voeren op jullie website zodat ik weet welke dag ik thuis ben. Helaas deed de code het nogmaals niet. Terwijl op jullir website staat dat die tot 23:59 geldig is. Op datzelfde kaart was aangevinkt dat DHL dinsdag nogmaals zou komen. Dinsdag was ik de heledag thuis. Ik heb in de middag nog contact opgenomen met jullie klantenservice en die heeft mij bevestigd dat de bezorger inderdaad dinsdag tussen 06 en 21 uur zou komen. Ik heb tot 22:00 uur gewacht en geen pakket. Er heeft niemand aangebeld of aangeklopt de buren hebben niks meegekregen ik heb ook geen kaartje. De volgende dag bel ik nogmaals naar de klanteservice en krijg ik te horen dat mijn pakket retour is gegaan WAAROM?!! Ik was dinsdag tenslotte thuis de heledag daarnaast is mij twee keer bevestigd dat DHL zou langskomen en is daarna niet langsgeweest. Ik ben ontzettend boos hoe jullie zo slordig te werk gaan met name jullie bezorgers dit is niet de eerste keer. De vorige berzorger heeft de laatste keer mijn pakket bij een ander persoon laten bezorgen terwijl er duidelijk 184 staat als huisnummer. Iedere keer gaat het fout kunnen die bezorgers niet lezen nu komt de bezorger helemaal niet opdagen. Echt triest voor woorden hoe jullie met klanten omgaan.

LAAT PAKKET NOOIT BIJ DHL BEZORGEN SUPER SLECHT!!!

De oplossing

Ik wil dat jullie dit echt gaan oplossen zodat mijn pakketje alsnog geleverd kan worden. Met een actievs kaart die tenmiste werkt. Daarnaast kan de klanteservice mij ook melden wanneer ik ga het pakketje wenst te willen ipv niks te zeggen dit is niet oke.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goede middag!

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat de bezorging van uw pakket op deze manier is verlopen. Het is mij helaas niet duidelijk wat er fout is gegaan. Volgens ons systeem zouden er inderdaad meerdere bezorgpogingen gedaan zijn terwijl u aangeeft niemand aan de deur te hebben gehad. Ik zal hier in ieder geval een melding van maken in ons systeem en wil u ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Om de zending nu alsnog te ontvangen adviseer ik u om contact op te nemen met de verzender van het pakket. Die kan het namelijk nogmaals naar u versturen. Mocht u in de toekomst problemen ervaren met de bezorgcode, laat het dan direct weten wij helpen u graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen