Klacht DHL Express: Bezorger kon adres niet vinden ondanks meerdere bezorgingen van DHL op zelfde adres.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390762
Gebruiker
Sybren Bies
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger kon adres niet vinden ook al was hij hier meerdere malen geweest. Naar het afhaalpunt brengen was ook geen optie. Hierna contact opgenomen met klantenservice, werd hier niet geholpen en constant afgekapt, het was het probleem van de verzender en ik moest die maar bellen.

De oplossing

Mogelijkheid tot contact met de bezorgers, en pakket niet ongevraagd terugsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Volgens onze gegevens is uw zending retour gezonden vanwege een probleem met het adres. Bij een incompleet of foutief adres, zij wij helaas genoodzaakt de zending retour te sturen. De verzender van het pakket zal het dan opnieuw moeten adresseren en het nogmaals moeten versturen.


    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sybren Bies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt geen oplossing geboden, het adres is niet foutief en er is al meerdere malen bezorgt door DHL op het adres. Als het op het afhaalpunt was bezorgt was er niks aan de hand.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen