Klacht DHL Express: Bezorger kon adres niet vinden ondanks meerdere bezorgingen van DHL op zelfde adres.

Sybren Bies

Bezorger kon adres niet vinden ook al was hij hier meerdere malen geweest. Naar het afhaalpunt brengen was ook geen optie. Hierna contact opgenomen met klantenservice, werd hier niet geholpen en constant afgekapt, het was het probleem van de verzender en ik moest die maar bellen.

Mogelijkheid tot contact met de bezorgers, en pakket niet ongevraagd terugsturen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze gegevens is uw zending retour gezonden vanwege een probleem met het adres. Bij een incompleet of foutief adres, zij wij helaas genoodzaakt de zending retour te sturen. De verzender van het pakket zal het dan opnieuw moeten adresseren en het nogmaals moeten versturen.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Sybren Bies
Er wordt geen oplossing geboden, het adres is niet foutief en er is al meerdere malen bezorgt door DHL op het adres. Als het op het afhaalpunt was bezorgt was er niks aan de hand.

Ook een klacht indienen over DHL Express?