Klacht DHL Express: Bezorger laat briefje achter dat ze me gemist hadden terwijl ik gewoon thuis was en zelfs bij de int

Cat0strophic

Bezorger laat briefje achter dat ze me gemist hadden terwijl ik gewoon thuis was en zelfs bij de intercom stond te wachten.

ik wil dat het duidelijk wordt dat je zo je klanten niet behandeld.

DHL Express
    Goedemorgen,

Wat vervelend dat u hierdoor uw pakket niet direct heeft kunnen ontvangen. Ik zie echter meerdere zendingen staan op uw adres. Heeft u meer informatie over de zending waarbij dit is voorgevallen bijvoorbeeld het zendingsnummer, de datum en/of de verzender. Dan kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    Cat0strophic
    Het gaat om pakket die op 11-09-2020 zou zijn aangeboden en op 12-09-2020 inderdaad in ontvangst heb genomen. Het pakket had code "JJD000090254000001237512" van AMAZON.
    Hopend hierbij voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog verdere informatie nodig zijn hoor ik het graag.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het is helaas niet mogelijk om een klacht door te zetten bij een eenmalig voorval. Het kan namelijk gewoon een foutje zijn geweest, bijvoorbeeld dat hij bij een verkeerde deur heeft gestaan of een verkeerde scan heeft afgegeven. Ik zie dat de andere zendingen wel in 1 poging zijn geleverd. Mocht het nog een keer fout gaan, laat het ons dan weten. Dan hebben we wat meer materiaal om een goede klacht aan te maken.
    Mijn excuses voor het ongemak.

Roos
    Webcare DHL Parcel

Cat0strophic
Er werd geen oplossing gegeven omdat het maar 1 maal bij mij was voorgekomen. Eerlijk gezegt als ze klantvriendelijk willen zijn gaan ze zelfs in op een eenmalige incident.

Ook een klacht indienen over DHL Express?