Opgelost door DHL Express: Bezorger laat pakje buiten achter.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 631148
Gebruiker
F. van der Scheer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Opnieuw wordt een pakket niet goed bezorgd als wij niet thuis zijn. Dit keer was het pakket buiten op de mat bij de voordeur gelegd. Het heeft er enkele uren gelegen. Wij wonen aan een openbare weg. Gelukkig was het niet weggenomen door een ander.

We hebben DHL vaker laten weten dat de bezorging niet goed gaat, dat pakketten buiten worden achtergelaten. Steeds wordt er beterschap beloofd, maar er lijkt niets te veranderen.

Gewenste oplossing

Dat onze pakketten op de juiste manier worden aangeboden. En dat door DHL gedane beloften daarover ook worden nagekomen.
Geboden oplossing
Ik heb een dergelijk antwoord meerdere keren ontvangen en er is niets veranderd. Wellicht doet deze medewerker zijn of haar best, maar daarna zal het waarschijnlijk geen effect meer hebben. Het is om wanhopig van te worden dat de pakketten zo vaak voor de voordeur of elders buiten worden achtergelaten. Ik zou het beter vinden als ik bijv. over een tijdje door DHL zou worden gebeld om te informeren of de bezorging dan beter is gegaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Een pakket onbeheerd achterlaten is natuurlijk absoluut niet toegestaan en ook nog eens gevaarlijk in verband met schade en diefstal!

    Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 16779634. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

    Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Jim
    DHL Parcel E-care


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen