Opgelost door DHL Express: Bezorger laat pakjes onbeheerd achter zonder enige kennisgeving aan de ontvanger.

sad Opgelost
CozziTinin

Ik heb dit al vele malen bij DHL gemeld maar er veranderd niets. De DHL bezorger gooit mijn pakjes onbeheerd in het openbare portiek zonder aan te bellen. Vandaag kreeg ik weer een pakje van een van mijn buren die het toevallig onderaan de portiekkeldertrap vond. Dit is niet de eerste keer. Navraag leert dan "afgeleverd door de brievenbus" zelfs als een pakket helemaal niet door de brievenbus past.

Ik wil dat deze bezorger ontslagen wordt want hoe vaak hij er ook (volgens jullie klantenservice) op aangesproken wordt. Het blijft gebeuren.
Als het werkt ben ik blij maar ik heb deze oplossing al 3x eerder gehoord en er veranderde helemaal niets.

DHL Express
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw terugkoppeling.

Ik heb zojuist een klacht voor u ingediend bij de desbtreffende CityHub. In de klacht heb ik vermeld dat dit in het verleden al meerdere malen is voorgekomen en er na meerdere meldingen nog geen vooruitgang in de levering zit. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er nu vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als je tegen problemen blijft aanlopen! We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen in de toekomst.

Excuses voor al het ervaren ongemak.

Senna
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?