Klacht DHL Express: Bezorger legt pakket op de grond en rent direct weg

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 406228
Gebruiker
Ricepuppet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger belt aan, ik loop direct naar de deur toe, open de deur en tref het pakket buiten op de grond aan. Ik hoor de bezorger rennen naar zijn auto. Is dit hoe klanten worden behandeld tegenwoordig? Te goed om het pakket normaal aan te overhandigen?

De oplossing

Chauffeur aanspreken op zijn gedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de bezorger uw zending snel had neergelegd op de grond nog voor dat u de deur had opengedaan. Vervolgens hoorde u de bezorger rennen naar zijn bestelbus.

    Ik begrijp dat dit voor u wellicht als respectloos overkwam, en zo hoort een bezorging natuurlijk ook niet te gaan. Mijn excuses hiervoor.

    Ik denkt echter dat de bezorger heel erg haast had en dit niet deed omdat hij zich beter voelt dan u.

    Ik wil u bedanken voor het melden hiervan en ik hoop dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

    Vriendelijke groeten,
    Kamile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricepuppet
Datum
Uiteindelijke oplossing
De chauffeur aanspreken. Haast of niet, enig fatsoen om een pakket aan te bieden, in plaats van op de grond te leggen en weg te rennen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?