Opgelost door DHL Express: Bezorger legt pakketten onder de carport

E#

De bezorger heeft het pakket onder de carport neergelegd.
Het waren nogal veel dozen waardoor ik niet eens mijn huis binnen kon. Bovendien zijn alle spullen vooraf betaald en vind ik het niet netjes dat het zo neergelegd wordt op een plek waar iedereen het zo mee kan nemen.
Dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik weet niet of het nog steeds dezelfde bezorger is maar ik heb hem er zelf ook al eens op aangesproken dat ik dit niet wenselijk vind.
Daarbij komt ook dat ik pas om 12:00 een mail kreeg met de gewijzigde bezorgtijden (toen was het pakket inmiddels dus al ‘bezorgd’)

Bezorger aanspreken op zijn gedrag. Hij kan het pakket immers ook bij de buren bezorgen, later bezorgen of op een DHL punt. Maar svp niet onder de carport.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad op de foto dat deze bezorger dit buiten achtergelaten heeft, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Mijn excuses daarvoor. Ik ben blij dat er niks vermist of beschadigd is geraakt, maar dat risico moeten we natuurlijk niet lopen.

Ik zet een klacht door over deze manier van leveren, en ik heb er vertrouwen in dat we daarmee herhaling kunnen voorkomen. Bedankt dat u dit bij ons onder de aandacht heeft gebracht.

Dion
    DHL Parcel Webcare

E#

Ook een klacht indienen over DHL Express?