Klacht DHL Express: Bezorger naar achterpoort i.p.v. voordeur??

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379156
Gebruiker
Patricia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger is te lui voor te lopen naar de voordeur en laat ‘gemist briefje’ tussen het hek van mijn achtertuin. Al 2x!! Voor Mn deur mogen geen auto’s, is het zo’n ramp om even een paar meter te lopen? Nog even en laten ze de mensen naar de auto komen zodat ze niet uit de auto hoeven af te stappen. Het wordt steeds gekker!

De oplossing

Bezorgen moet aan de voordeur komen en aanbellen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee! SLECHTE BOEL!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen