Klacht DHL Express: Bezorger neemt niet de moeite aan te bellen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 555264
Gebruiker
H-J. Lekkerkerk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer 's avonds neemt de bezorger niet de moeite naar de voordeur te lopen en aan te bellen maar 'constateert' vanuit zijn bus dat we niet thuis zijn. Wel 2! briefjes dat de bezorger ons gemist heeft en een e-mail maar aangezien we gewoon thuis waren geen poging om ook echt aan te bellen. We hebben een camera deurbel en ook daarop geen spoor van een bezorger die aanbelt...

Dit gebeurt bijna steevast met avondbezorgingen. Alleen die van Amazon worden na een paar klachten wel netjes bij de voordeur afgeleverd...

De oplossing

Of stoppen met 's avonds bezorgen als dat niet kan omdat het te druk is oid of de bezorger er (weer) op wijzen dat dit geen manier van werken is. Nu blijf je thuis voor een pakket wat niet komt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat uw zending niet netjes bij u aangeboden is in de avond. Goed dat u dit meldt. Wij zullen dit bespreken met de leidinggevende van de chauffeur in kwestie zodat dit voortaan voorkomen kan worden.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    DHL Parcel E-Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H-J. Lekkerkerk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tsja, het is makkelijk beloven dat er met de bezorger wordt gesproken maar gezien het aantal vergelijkbare klachten en opmerkingen lijkt er eerder iets mis in de beroepsethiek of de bedrijfscultuur van het bedrijf. Dan is schakelen op incidenten natuurlijk niet de oplossing...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen