Klacht DHL Express: Bezorger negeert instructies en weigert te leveren.

MBobbie

Er zouden in eerste instantie gisteren tussen 11 en 15 uur drie pakketjes afgeleverd worden op mijn werkadres. Volgens de tracking stond de bezorger ruim voor de aangegeven tijd voor de deur (half acht) waardoor er niemand aanwezig was. Super onhandig maar kan gebeuren. Nu zou het vandaag bezorgd worden dus geen ramp. Blaadje opgehangen bij de entree over hoe de bezorger het makkelijkst boven kan komen met een telefoonnummer om contact op te nemen. Helaas is de bezorger blijkbaar t elui om te lezen want deze heeft niet aangebeld, niet opgebeld en heeft opgegeven dat er niemand zou zijn. Dit is onmogelijk omdat we een verhuurbedrijf hebben met constante doorstroom van klanten tussen 8:30 en 18:00 uur met altijd minstens twee medewerkers aanwezig die op de hoogte waren van de verwachtte pakketten. Dit is niet de eerste keer en ik vind dat er nu eens opgetreden moet worden tegen de bezorgers die consequent hun werk verzaken.

Graag de betreffende medewerkers aanspreken op hun gedrag of sancties opleggen. Ook zou ik graag willen dat de pakketten maandag gewoon geleverd worden zoals afgesproken.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger eerst om half 8 langs is geweest en dat u voor de volgende dag een briefje heeft opgehangen met een telefoonnummer waarmee de chauffeur contact kon opnemen. De chauffeur heeft dit echter niet gedaan.

Allereerst is op 21-2 het pakket niet in bezorging gegaan om half 8, ik vermoed dat de communicatie via de verzender niet helemaal juist verloopt. Het pakket is op 21-2 aangekomen bij DHL en is de volgende dag in levering gegaan. De bezorger heeft normaliter geen werktelefoon mee en kan dus de bezorger niet bellen, vandaar dat de chauffeur dit dan ook niet gedaan heeft. Er had echter wel aangebeld moeten worden.

Excuses voor het ongemak, ik ga er vanuit dat dit niet meer zal gebeuren.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?