Klacht DHL Express: Bezorger niet aangebeld maar doorgereden.

M.G.E.M. de Raaij

Ik heb een kaartje in mijn bus gevonden met "we hebben je gemist"
Nu worden mijn pakketten naar een DHL servicepoint gebracht.
Wij zijn en waren gewoon thuis!
Jullie hadden zeker weer haast?

Ik wil dat mijn pakketten thuis afgeleverd worden en wel graag vandaag!
Wij passen onze planning aan op de bezorginfo die wij van jullie krijgen, wij zijn thuis en dus wil ik graag mijn pakketten in ontvangst nemen.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad.

Ik zie dat de bezorger wel in uw straat is geweest. Ik durf daarom niet te zeggen wat er precies mis is gegaan. Volgens onze systemen zijn de vorige pakketjes op uw adres in 1 keer bezorgd. Ik vermoed dan ook dat dit een eenmalige fout is geweest van onze bezorger. Ik verwacht dat het voortaan wel weer goed gaat. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket moet wachten. Mocht het de volgende keer weer niet goed gaan, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
    DHL Parcel Webcare

M.G.E.M. de Raaij
Ik vind het ongehoord, dat DHL er kennelijk zo mee wegkomt. Ik lees in hun reactie geen excuus, geen oplossing. Enkel we zien dat de bezorger in de straat is geweest, ja duh! Hij heeft ook een kaartje we hebben u gemist door de brievenbus gedaan. Hoe kan het dat de overige pakketten en boodschappen wel afgeleverd konden worden, die dag bij mij? Hoe kan het dat wij als klanten betalen voor een service wat niet verleend wordt? Ik heb ook nog contact gehad met de klantenservice van DHL, het enige wat daar uit kwam was dat ze mij konden vertellen dat ik het pakketje bij een servicepunt kon ophalen, als ik daar niet tevreden mee was, kon ik dat wijzigen. Niet dus! 1 pakket kon ik wijzigen 2e pakket niet, 2 pakketten vd zelfde leverancier. De mevrouw vertelde mij doodleuk dat de leverancier dit bepaalde. Nadat ik dit gecheckt heb met de leverancier, blijkt ook dit een grote leugen! Waardeloos bedrijf, welke geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de fouten die gemaakt worden, BAH!

Ook een klacht indienen over DHL Express?