Klacht DHL Express: Bezorger niet aangebeld

R Tielenburg

De bezorger zou mij zaterdag 22 oktober thuis om 15:38 uur niet hebben aangetroffen. Ik was de gehele middag thuis. Ik heb camerabeelden tot mijn beschikking van de centrale hal en buiten het complex. De camerabeelden heb ik bekeken en zag dat de bezorger om 15:38 uur helemaal niet geweest is,. Het gaat om pakket JVGL05707328000666985377. Dit is niet de eerste keer en is in het verleden al vaker gebeurd. Vind het een zeer kwalijke zaak en kan pas dinsdag het pakketje afhalen, omdat het DHL servicepunt op maandag gesloten is. Het is een toebehoren van een medisch instrument.

Dat het pakketje maandag 24 oktober bezorgd wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u een onterechte niet thuis melding heeft ontvangen. Ik heb gelijk een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het natuurlijk graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Het pakket is inmiddels geleverd op het service punt. Voor meer informatie verwijs ik u graag door naar de track en trace op onze website.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Senna
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?