Klacht DHL Express: Bezorger niet geweest maar wel melding niet thuis gestuurd

Klachtnummer
# 388077
Gebruiker
S. Cromwijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een mail ontvangen gisteravond(3-9-2019) dat de bezorger mij gemist heeft en her pakket aflevert aaneen service punt,ik heb camera’s hangen oa bij de voordeur en was thuis en heb geconstateerd dat hij/zij niet is geweest,heb vanmorgen meteen klantenservice gebeld ze spreken bezorger er op aan en ik kan een nieuwe bezorgafspraak maken via track en tracé was mijn antwoord,toen ik dat probeerde was dat helaas niet mogelijk het pakket was al op het service punt.deze winkel is echter om kwart over acht nog niet open,slechte service!

De oplossing

Tegemoetkoming op passende wijze

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?