Klacht DHL Express: Bezorger niet geweest. Tot 2x toe. Nu nog niets

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 283338
Gebruiker
Shannon88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via track en trace lees ik dat ik niet thuis was toen het pakket bezorgd werd gister . Dit terwijl ik er speciaal voor thuis gebleven was. Ook geen briefje in de bus gevonden.
Track en trace geeft aan dat het dan vandaag wel bezorgd zou worden tussen 1100 en 1500u. Is nu 2000u en nog steeds niets. Is toch waardeloos!!!

De oplossing

Had het nodig voor morgenochtend. Zou het fijn vinden als het nu morgen afgeleverd kan worden op een ander adres.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shannon88
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zou Ik graag willen doen. Ik heb echter wederom geen briefje in de bus mogen ontvangen. Vandaag was ik ook echt niet thuis. Gister en eergister wel. Hoe kom ik nu aan de bezorgcode die ik nodig heb om een nieuwe afspraak te maken ? Alvast bedankt! Ps. De zending is zeker niet opnieuw aangeboden. Waarschijnlijk vandaag pas voor het eerst aangeboden. Wat ik nog steeds betwijfel aangezien ik geen briefje heb ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen