Klacht DHL Express: Bezorger niet geweest

# 196258
KDam

Heb al een andere klacht lopen mbt DHL omdat ik de bezorging niet kan wijzigen. Maar door stom toeval zouden ze vanavond langskomen. En ik was in de gelegenheid deze avond thuis te blijven. Tegen beter weten in een afspraak afgezegd om te wachten op mijn pakketje.
Maar had beter moeten weten. DHL is gewoon helemaal niet langs geweest! Schande.

Maar weer een klacht indienen. De zoveelste. DHL zal wel weer niet reageren, want dat doen ze nooit! En als ik via de mail een klacht indien gaat die zelfs volautomatisch in een spambox / negeer box bij DHL (Hallo DHL: weten jullie dat dit gewoon vermeld wordt in de automatische respons??). Tja, Bij DHL kan het ze gewoon niks schelen wat de klant vindt. Inmiddels veel overleg gehad met de verzender (grote webwinkel) en dit is ook voor hen de laatste keer DHL. Gelukkig!

Ga niet eens meer vragen om fatsoenlijke bezorging. Ik hoop gewoonweg dat DHL héél snel failliet is zodat ik er niet meer mee lastig gevallen word en kan rekenen op bezorgdiensten die wél doen waar ze voor bestaan: het afleveren van poststukken.

DHL Express
    Goedemiddag,

Zojuist heb ik gereageerd op uw andere 2 klachten.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare
    KDam
    Tja. Probleem niet verholpen. En inmiddels ALWEER mis.
    KDam
    Tja. Probleem niet verholpen. En inmiddels ALWEER mis.

KDam

Ook een klacht indienen over DHL Express?