Opgelost door DHL Express: Bezorger niet komen opdagen en wel een mail sturen dat er niemand thuis was

sad Opgelost
ConsumentA

Vandaag thuis gebleven om mijn pakket in ontvangst te nemen. Een mail gekregen dat er niemand thuis was en het pakket volgende week geleverd wordt terwijl ik het vandaag nodig had.. ik ben thuis geweest en heb geen busje of auto gezien op ons erf en vind het belachelijk dat er zomaar gezegd wordt dat er niemand thuis was. Ik baal enorm want had het voor morgen nodig en vind dit niet kunnen.

Ik heb DHL gebeld en ze wilden/konden niks voor me doen. Ik belde 1 minuut na de mail dus als de bezorger echt langs was geweest kon hij nog omdraaien om het alsnog af te leveren. Ik had mijn pakket graag vandaag gewild en baal ontzettend!!

DHL Express
    Goedendag,

Wat een buitengewoon vervelende situatie inderdaad! Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. Wat er precies langs elkaar heen is gelopen durf ik niet te zeggen, ik zie dat de zending nu is door gepland naar levering voor vandaag. Ik moet erop vertrouwen dat dit goed zal komen, mijn excuses voor het ongemak.

Mike

ConsumentA

Ook een klacht indienen over DHL Express?