Klacht DHL Express: Bezorger stapt niet eens uit de auto en rijdt gewoon weer weg.

r.bonnet

Gisteren verwachte wij een pakketje.
Ik zag de bezorger aan komen rijden en ging bij de deur staan.
Hij stopte en bleef in de auto zitten.
De deur van de auto ging open, maar hij stapte niet uit.
Vervolgens kreeg mijn vrouw een mailtje met dat we niet thuis zijn en het pakket de volgende dag kunnen ophalen na 18:00. Hij strok snel de deur dicht en reed weg.

Ik rende achter hem aan, maar hij stopte niet.
Ik zag hem aan het einde afslaan naar de straat naast ons en ben snel naar hem toe gerend.
Ik heb hem aangesproken over het feit dat hij niet had aangebeld. Hij zei dat hij dit wel had gedaan. Dus ik vertelde dat dit niet zo was omdat ik hem heb zien aankomen en bij een open deur op hem wachtte.
Hij drukte ons pakje in de hand en wilde weg gaan.

Zijn manier van handelen was totaal niet professioneel en ik heb hem ook gezegd dat ik een klacht in zou dienen. Dit is overigens ook niet de eerste keer dat dit gebeurd.

We hebben ook contact gehad met de leverancier hierover, want dit is voor hun ook geen goede reclame. De klantenservice van DHL was gesloten en het kost me tevens extra geld om die te bellen. Tevens kan ik op de DHL website niet terug vinden hoe je een klacht kunt indienen anders dan bellen.

Graag zou ik willen zien dat dit serieus opgepakt wordt, want dit is erg vervelend voor zowel de klanten (ontvanger en zender) en DHL zelf.
Op deze manier gaat het wel klanten kosten als men op deze manier te werk gaat.

De desbetreffende persoon hierop aanspreken.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat de aflevering op maandag zo is verlopen. Zo hoort het natuurlijk niet te gaan. Ik heb uw klacht direct doorgezet naar de leidinggevende van de chauffeur. Mocht dit vaker voorkomen dan horen we het graag.

Op onze website www.dhlparcel.nl staat rechts bovenin een kopje met 'support'. U ziet daar op welke manieren we te bereiken zijn. Dit kan behalve telefonisch ook via een contactformulier of via facebook en twitter.

Nogmaals mijn excuses. U mag er vanuit gaan dat het niet meer voorkomt!

Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?