Klacht DHL Express: Bezorger stapt niet eens uit de auto en rijdt gewoon weer weg.
Details
Klacht
Gisteren verwachte wij een pakketje.Ik zag de bezorger aan komen rijden en ging bij de deur staan.
Hij stopte en bleef in de auto zitten.
De deur van de auto ging open, maar hij stapte niet uit.
Vervolgens kreeg mijn vrouw een mailtje met dat we niet thuis zijn en het pakket de volgende dag kunnen ophalen na 18:00. Hij strok snel de deur dicht en reed weg.
Ik rende achter hem aan, maar hij stopte niet.
Ik zag hem aan het einde afslaan naar de straat naast ons en ben snel naar hem toe gerend.
Ik heb hem aangesproken over het feit dat hij niet had aangebeld. Hij zei dat hij dit wel had gedaan. Dus ik vertelde dat dit niet zo was omdat ik hem heb zien aankomen en bij een open deur op hem wachtte.
Hij drukte ons pakje in de hand en wilde weg gaan.
Zijn manier van handelen was totaal niet professioneel en ik heb hem ook gezegd dat ik een klacht in zou dienen. Dit is overigens ook niet de eerste keer dat dit gebeurd.
We hebben ook contact gehad met de leverancier hierover, want dit is voor hun ook geen goede reclame. De klantenservice van DHL was gesloten en het kost me tevens extra geld om die te bellen. Tevens kan ik op de DHL website niet terug vinden hoe je een klacht kunt indienen anders dan bellen.
Graag zou ik willen zien dat dit serieus opgepakt wordt, want dit is erg vervelend voor zowel de klanten (ontvanger en zender) en DHL zelf.
Op deze manier gaat het wel klanten kosten als men op deze manier te werk gaat.
Gewenste oplossing
De desbetreffende persoon hierop aanspreken.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.