Klacht DHL Express: Bezorger stopt pakket in de kliko

Klachtnummer
# 652841
Gebruiker
Gebruiker1561107583
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bezorger stopt pakket in de kliko, terwijl we met een sticker aangeven dat we graag willen dat die bij de buren wordt bezorgd wanneer we niet thuis zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil dat pakketten bij de buren worden afgegeven als wij niet thuis zijn.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw pakket in de kliko wordt aangetroffen. De kans op diefstal en schade is te groot.

    De terechte klacht wil ik doorsturen naar de manager van de bewuste chauffeur.Hiervoor heb ik een zendingsnummer nodig dat is te vinden onder de barcode op het pakketlabel en beginnend met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE
    De opgegeven bezorgcode is namelijk niet meer actief te gebruiken.

    Alvast bedankt voor het aanleveren van de nodige informatie .

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-care

  2. Auteur
    Gebruiker1561107583
    Datum
    Beste Laura,

    Dit is JVGL 06247142000798309170.

    Groet,
    Rijk
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen mijnheer In 't Veld,

    Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

    Met het zendingsnummer JVGL06247142000798309170 heb ik de bewuste chauffeur kunnen traceren en is de klacht over het leveren in de kliko doorgestuurd naar de manager. Deze bezorger zal worden aangesproken op het niet correct leveren van uw bestelling.
    Voor het verzoek te leveren bij buren, bij een niet thuis situatie, bestaat de optie bij de track&trace. Een bericht via een sticker kan over het hoofd worden gezien.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen