Klacht DHL Express: Bezorger te lui om even door te lopen

Klachtnummer
# 282324
Gebruiker
O. Olofsen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bezorger levert op ander nummer (ander gebouw) en gooit bij ons een kaart in dat we niet thuis waren. Wij waren gewoon thuis en zaten te wachten. Op ander huisnummer de bewoners gehele weekend niet thuis. Pakket dus nog niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Excuus ( dit is niet de eerste keer). Compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag,

    Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk erg vervelend dat uw pakket op het verkeerde adres geleverd is. Ik wil hier een melding van maken bij het betreffende depot, graag ontvang ik van u de traceercode van deze zending zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit is geweest. Alvast bedankt voor de extra informatie en mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste heer/mevrouw Olofsen,

    Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk erg vervelend dat uw pakket op het verkeerde adres geleverd is. Ik wil hier een melding van maken bij het betreffende depot, graag ontvang ik van u de traceercode van deze zending zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit is geweest. Alvast bedankt voor de extra informatie en mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Vivian
    DHL Parcel Webcare
    www.dhlparcel.nl
    088 – 345 4300

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen