Bezorger levert op ander nummer (ander gebouw) en gooit bij ons een kaart in dat we niet thuis waren. Wij waren gewoon thuis en zaten te wachten. Op ander huisnummer de bewoners gehele weekend niet thuis. Pakket dus nog niet ontvangen.
Gewenste oplossing
Excuus ( dit is niet de eerste keer). Compensatie
2 reacties
Auteur
DHL Express
Datum
Goede middag,
Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk erg vervelend dat uw pakket op het verkeerde adres geleverd is. Ik wil hier een melding van maken bij het betreffende depot, graag ontvang ik van u de traceercode van deze zending zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit is geweest. Alvast bedankt voor de extra informatie en mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare
Auteur
DHL Express
Datum
Beste heer/mevrouw Olofsen,
Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk erg vervelend dat uw pakket op het verkeerde adres geleverd is. Ik wil hier een melding van maken bij het betreffende depot, graag ontvang ik van u de traceercode van deze zending zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit is geweest. Alvast bedankt voor de extra informatie en mijn excuses voor het ongemak.