Klacht DHL Express: Bezorger te lui om even door te lopen

O. Olofsen

Bezorger levert op ander nummer (ander gebouw) en gooit bij ons een kaart in dat we niet thuis waren. Wij waren gewoon thuis en zaten te wachten. Op ander huisnummer de bewoners gehele weekend niet thuis. Pakket dus nog niet ontvangen.

Excuus ( dit is niet de eerste keer). Compensatie

DHL Express
    Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk erg vervelend dat uw pakket op het verkeerde adres geleverd is. Ik wil hier een melding van maken bij het betreffende depot, graag ontvang ik van u de traceercode van deze zending zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit is geweest. Alvast bedankt voor de extra informatie en mijn excuses voor het ongemak.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Beste heer/mevrouw Olofsen,

Vivian
    DHL Parcel Webcare
    www.dhlparcel.nl
    088 – 345 4300

Ook een klacht indienen over DHL Express?