Klacht DHL Express: Bezorger uit dreigement wegens eerdere klacht

Peper3

Afgelopen 10 mei liet ik alhier een klacht achter (# 365173) over het feit dat reeds voor de tweede keer een pakket voor mijn deur werd achtergelaten, zonder dat de bezorger wist of ik thuis was.
Vandaag rond 12:25 uur kwam deze bezorger - tijdens bezorging van een volgend pakje - verhaal halen n.a.v. deze klacht. Hij gaf te kennen de klacht onterecht te vinden en dreigde daarna dat ik moest "zien wat er zou gebeuren" als ik weer een klacht zou indienen. Ook probeerde hij het pakket uit mijn handen te grissen nadat de discussie voor hem slecht verliep.

Ik sta versteld van de vijandigheid en attitude van uw medewerker.

Ik vraag DHL om gepaste maatregelen tegen de dreigementen en attitude van deze medewerker

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Heel goed dat u dit nogmaals aangeeft. Ik schrik ervan dat de chauffeur ondanks een waarschuwing toch nog verhaal gaat halen en u ook nog lijkt te bedreigen. Ik heb de klacht wederom doorgezet en gevraagd of ze dit op willen pakken en kunnen zorgen dat er geen gekken dingen gebeuren.

Nogmaals excuses!

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?