Klacht DHL Express: Bezorger vertelt leugens over langs geweest zijn en lojatie pakket.

Hallo123

Bezorger zogenaamd 2x aan de deur geweest, is pertinent niet waar. Vervolgens bericht dat pakket op afhaalpunt in de buurt is op bepaalde tijd. Aldaar geen pakket. Pakket ligt nog op centraal depot, wordt alsnog naar afhaalpunt gestuurd. Ik moet nu wachten tot er een mail komt met bevestiging van aflevering. Ik sta volstrekt met lege handen. Drie leugenachtige berichten (waarom worden die verstuurd !?).

Echt doen wat ze zegt/belooft. Geen leugenachtige communicstie

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger 2 x niet bij u aan de deur te zijn geweest. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw zending zojuist bekeken. Ik zie echter dat er maar een poging is gedaan, vervolgens is uw zending doorgestuurd naar het Service Point.

Ik zie dat u de zending gisteren ook hebt af gehaald bij het Service Point. Excuses dat de zending er later lag dan beloofd. Ik wil u dan ook adviseren om in de toekomst eerst te wachten op de bevestiging , dat uw zending klaarligt. Deze ontvang u per mail.

Hartelijke groeten,
    Kamile

Hallo123
Klacht betreft het sturen van berichten dat ik niet thuis was. Verder heb ik bericht ontvangen dat pakket om 13:00 op afleverpunt zou zijn terwijl het pas om 16:00 daar was. Probleem is dat er 2x een bericht is gestuurd dat ik niet thuis was (17:15 en 21:05) terwijl de bezorger nul keer is langsgeweest. Bij bezorgpunt twee andere personen gesproken die zelfde overkomen is. Oplossing is niet dat ik zelf naar afleverpunt moet, maar dat DHL echt langskomt, ook als het druk is, en niet leugenachtige berichten stuurt (sportief dat DHL toegeeft in ieder geval niet meer dan 1x is langs geweest maar wel 2 berichten stuurt).

Ook een klacht indienen over DHL Express?