Klacht DHL Express: Bezorger waant zich formule 1 coureur in woonwijk

MicKla1979

Rijgedrag bezorger. Vandaag om 18:05 uur op de Wikkel in Gennep. Komt met piepende banden langs, vliegt bijna uit de bocht, totale waanzin in een buurt waar heel veel kinderen op straat spelen, maximale rijsnelheid is hier 30 km/h en 15 is ook gepast. Wij zijn furieus. Is ook niet de eerste keer. Jullie moeten hier echt iets aan doen.

Dit oplossen. Dit kan echt niet.

DHL Express
    Goedemiddag,

Dat klinkt inderdaad als rijgedrag dat niet door de beugel kan. Graag zouden we hierin dan ook actie willen ondernemen. Hiervoor hebben we alleen wat aanvullende gegevens nodig zoals het kenteken van de chauffeur of het adres waar de chauffeur daadwerkelijk iets heeft (proberen) af te leveren.

Graag ontvangen we deze gegevens nog van u. Heeft u deze gegevens niet? Dan kunnen we deze klacht helaas niet verder in behandeling nemen.
    MicKla1979
    Op dit moment hebben we nog niet de beschikking over het kenteken of een recent afleveradres. We zullen er alles aan doen om die in de komende weken te bemachtigen. Graag deze klacht open laten staan. Tevens zouden we het niets meer dan normaal vinden als er aan de chauffeurs die in deze regio afleveren op het hart wordt gedrukt om rustig te rijden in woonwijken en niet 80 km/h te rijden waar je 30 km/h mag.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zal de klacht voor nu nog even open laten staan.

Binnen DHL is er zeker aandacht voor veiligheid en wordt dit door middel van diverse trainingen en voorlichtingen duidelijk op het hart gedrukt. Indien een bezorger zich er toch niet aan houdt pakken wij dit graag verder op.

Wij wachten uw reactie dan ook graag even af.

Alvast bedankt en hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?