Opgelost door DHL Express: Bezorger weigerde om Nespresso recycle zak mee te nemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 457296
Gebruiker
Ed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger weigerde om Nespresso recycle zak mee te nemen (moest retour sticker of zo iets op).
Ik heb al vaker Nespresson recycle zakken meegegeven, was nooit een problem

De oplossing

SVP bezorgers instrueren dat ze de Nespresso recycle zak meenemen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het klopt inderdaad dat de bezorger deze gewoon mee kan nemen. Excuses hiervoor!
    U mag het de volgende keer gewoon weer met de bezorger meegeven hoor.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorger heeft bij de volgende keer Nespresso recycle zak meegenomen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen