Opgelost door DHL Express: Bezorger zegt dat ik niet thuis was maar hij is niet eens bij ons geweest

1marloes1

Er zou vandaag wat bezorgt worden, maar ik krijg ineens om 11.14 een mailtje terwijl ik op de bank voor t raam zit dat ze bij mij aan de deur zijn geweest en dat ik er niet was dus het de volgende dag kan ophalen bij het dhl punt. Hij is er niet eens geweest!!!

Heb gelijk contact opgenomen, maar ze konden helaas niks meer voor mij doen. Het liefste had ik het vandaag thuis gehad, had ie maar terug moeten komen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan een onterechte 'niet thuis' melding te hebben gehad. Sorry voor het ongemak.

Op het traceernummer dat u heeft doorgestuurd kan ik geen zending vinden. Ook op uw adres vind ik geen zending terug waarin ik dit kan terugvinden. Wilt u het traceernummer even goed controleren? Dan ontvangen wij deze graag in een reactie van u terug.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Jip
    Webcare DHL Parcel
    3SDT40162741
    7626 LV Hertme huisnummer 17
    Sorry 3SDST40162741
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende info. Ik zie dat dit pakket alsnog bij u aangekomen is. Mijn excuses dat dit niet meteen de eerste leverpoging al correct verlopen is. Ik zie dat u hier al enkele keren contact over heeft gehad, en uw klacht is toen al verder opgepakt. Ik heb er vertrouwen in dat we u in het vervolg zonder problemen wel weer een zending kunnen bieden.

Dion
    DHL Parcel Webcare

1marloes1

Ook een klacht indienen over DHL Express?