Opgelost door DHL Express: Bezorger zegt langs geweest te zijn en dit is pertinent niet waar.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 467028
Gebruiker
Consument#72839
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger beweert te zijn langs geweest. Ik heb hem wel door de straat zien rijden, maar is nooit aan de deur geweest. Ik zat op de bank met uitzicht op de voordeur. De bezorg-status werd veranderd op het moment dat hij aan de overkant van de straat stond, van bezorgen vandaag naar op halen bij een afhaalpunt morgen.
Pakket kon zelfs door de brievenbus. Gebeld met DHL en echt op een heel bijzondere manier te woord gestaan. Is al de zoveelste keer dat dit gebeurt!

De oplossing

Allereerst zouden excuses op zijn plaats zijn. Daarnaast zou de bezorger direct om kunnen keren om het pakket alsnog te bezorgen. Hij is door DHL niet gebeld. Het is onbegrijpelijk dat dit elke keer weer gebeurt en dat een bezorger hiermee weg komt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    wat vervelend dat u het pakket gisteren niet ontvangen heeft. Dit lijkt helaas een fout van de bezorger te zijn geweest. Een bezorger kan een keer een fout maken, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit vaker gebeurt. Ik verzoek u in ieder geval melding bij ons te doen, zodat wij dit in de gaten kunnen houden.

    Het pakket verwachten wij zo af te leveren op het ServicePoint. Zodra u het daar af kan halen, ontvangt u bericht van ons. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument#72839
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?