Klacht DHL Express: Bezorger zegt niet thuis maar wel thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458280
Gebruiker
IP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 dagen achter elkaar pakket niet bezorgd omdat ik niet thuis zou zijn 1 . Ik was gewoon thuis 2.geen briefje in de bus 3.er hangt een briefje op de voordeur dat pakket evt achter poort gelegd mag worden 4 buurvrouw was ook beide keren thuis en zit achter het raam 5 eerste keer gebeld met klantenservice en pakketjes zouden echt vandaag bezorgd worden

De oplossing

Het pakketje bezorgen en bezorger er op aanspreken

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Uw pakket wordt vanmiddag alsnog bezorgd. U kunt onze bezorger verwachten tussen 17:30 en 21:30 uur. Op dhlparcel.nl kunt u de zending volgen.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom niet geleverd nu melding ontvanger gesloten Huis is niet gesloten maar je moet wel 50 m lopen omdat ze met de straat bezig zijn. Post nl bezorgd gewoon de post en pakketten. Inmiddels 3x telefonisch contact gehad met DHL er worden iedere keer opnieuw beloften gedaan die niet worden nagekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen