Opgelost door DHL Express: Bezorger zegt te zijn geweest maar dat hij ik er niet was. Terwijl ik de heledag thuis was.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 407336
Gebruiker
Matthijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger zegt te zijn geweest maar dat hij ik er niet was. Terwijl ik de heledag thuis was. Nu moet ik 2 dagen wachten om mijn pakket op te halen. Door hun fout moet ik het ophalen bij een paketpunt, ipv dat ze een poging doen om het op te lossen

De oplossing

Ik wil dat hij vandaag 7-12 of anders morgen 8-12. Het pakket nog bezorgd word

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik heb meegekeken en ik zie dat uw zending inderdaad nog niet bij u is bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak. Op de dag dat de bezorger uw zending niet bij u heeft kunnen leveren kunt u online aangeven dat u het alsnog thuis wilt ontvangen, dan gaat het niet naar een servicepunt. Vandaag zal het daar worden gebracht en u ontvangt een mailtje wanneer u het daar kunt ophalen.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Matthijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb het als nog op moeten halen in een service punt. Maar die bezoger moet aanbellen dat ik de voornaamste klacht en die is niet opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen