Klacht DHL Express: Bezorgers/chauffeurs met weinig geduld en negeren verkeersregels.

B.Oos

Chauffeurs rijden vaak de straat van de verkeerde kant in. Het is eenrichtingsverkeer ! En dan keihard rijden, terwijl je 30 km per uur mag...
Eenmaal gearriveerd bij het adres bellen ze aan, maar geven je geen kans om naar de deur te komen. Ze bonken meteen op de ramen, proberen het pakje door de brievenbus te proppen, of in de tuin te droppen. Als het je lukt om op tijd de deur te openen, wordt het pakket bijna naar je toe gegooid, om dan weer heel snel weg te rennen.

Instrueer uw chauffeurs beter. Ik snap dat ze haast hebben, maar dit gaat echt te ver. En nu gaat u om een kenteken vragen.... beetje moeilijk in het donker. ..

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat de chauffeurs in uw wijk te hard rijden en tegen het verkeer in rijden. Ook geeft u aan dat ze pakketten in de tuin achterlaten, door de brievenbus proberen te proppen en op de ramen bonken. Mijn excuses voor uw slechte ervaringen met onze bezorgers.

Helaas kan ik zonder kenteken inderdaad niet achterhalen welke bezorger dit is geweest. Er rijden op uw adres meerdere bezorgers dus ik heb die gegevens nodig om de juiste aan te spreken. Mocht één van de bovenstaande situaties weer voorkomen ontvangen wij graag weer een bericht van u met een kenteken of een traceercode van een pakket die de desbetreffende bezorger komt afgeven.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Kayley
    Webcare DHL Parcel

B.Oos

Ook een klacht indienen over DHL Express?