Klacht DHL Express: Bezorgers liegen je voor en bezorgen gewoon niet als ze geen zin hebben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 470459
Gebruiker
Kees5
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zit voor het raam van de regen te genieten. Krijg ik mail dat de bezorger me gemist heeft. Geen kaartje in de bus, geen bezorger voor de deur, geen DHL-wagen in de straat. Hebben jullie geen GPS-tracking in de wagens om dit soort leugenaars aan te pakken of interesseert het jullie gewoon niet?
3SZAL003558797

De oplossing

Als dit niet om de haverklap gebeurt en je dom staat de wachten tot een achterlijke je domme leugens voorhoudt waar deze nog mee wegkomt ook aangezien je nergens 'service' kunt krijgen van vervoerders.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken en kan helaas niet zien wat er fout is gegaan. Ik wil u hier dan ook m'n excuses voor aanbieden en ga ervan uit dat het niet meer voor zal komen.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kees5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja de oplossing is dat het zichzelf wel zal oplossen en je aanneemt dat het niet meer gebeurt. Die aanname heeft DHL al vaker gedaan, daarom mijn opmerking dat je bij jullie geen service kunt krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen