Klacht DHL Express: bezorging

Klachtnummer
# 535468
Gebruiker
wwjm van vugt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

er zou een paketje geleverd worden tussen 16.00 uur en 21.30 uur heb voor het raam zitten wachten maar er kwam geen DHL wel kwam er een mail dat ik niet thuis zou zijn geweest ik vind dit echt belachelijk

De oplossing

hoeven niets te doen los het zelf wel op

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket moet wachten. Het pakket wordt vandaag opnieuw aangeboden tussen 14:00 en 18:00. Ik verwacht dat het vandaag wel goed gaat. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen