Klacht DHL Express: Bezorging DHL al voor de 3e x fout gegaan.

Klachtnummer
# 408230
Gebruiker
Steef
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zou een bestelling ontvangen van DHL.
Deze bestelling heb ik op 5 december 2019 al gedaan via bol. Com. Elke keer als DHL m'n pakket zou moeten bezorgen, krijg ik een niet thuis melding bij de status van m'n pakketje.

Dit is nu al 3 keer gebeurd terwijl ik gewoon thuis ben en op m'n pakketje wacht. Als dit een 4e keer gebeurd, gaat m'n pakketje terug naar de afzender. Te gek voor woorden.

Gewenste oplossing

Een officiële klacht naar desbetreffende bezorger. Z. S.M. M'n pakket opsturen en dit keer wel aanbellen. Misschien iets van een tegemoetkoming?

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik zie dat uw zending inderdaad vier keer bij u is aangeboden en op de elfde ook geleverd zou zijn. Heeft u bij uw buren gevraagd of zij het voor u hebben aangenomen? Dat zou ik zeker even doen! Mochten zij het niet hebben aangenomen, dan raad ik u aan contact met uw afzender op te nemen hierover. Mijn excuses voor het ongemak van deze situatie.
    Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen