Klacht DHL Express: Bezorging DHL vreselijk

Nans1999

DHL bezorging. Voor de 3e keer een pakket van DHL laten bezorgen bij een servicepunt want bezorging is drame, soms komen ze gewoon niet en staat er ineens tijdelijke overmacht.
Ik ga naar het servicepunt omdat het er zou zijn na 12.00 uur, en wederom staat er ineens bij Track en trace tijdelijke overmacht. Ik wordt er zo moe van. Iedere keer voor niets naar servicepunt. Het komt nooit aan op de datum en tijdstip welke ze aangeven, waardeloos!

Gewoon zorgen dat pakketten op tijd geleverd worden, neem meer personeel aan anders, maar laat mensen niet voor niets wachten thuis of voor niets op en neer naar een servicepunt gaan.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor! Ik zie inderdaad dat uw pakket van H&M nu al twee maal niet konden worden afgeleverd bij het DHL Service Point. Vandaag gaat de zending echter opnieuw in levering en ik ga er vanuit dat het dit maal wel goed zal gaan. Hou het zendingsverloop dan ook even in de gaten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Nans1999
weer voor niks geweest staat wederom onverwachte problemen

Ook een klacht indienen over DHL Express?